Fiţi bineveniţi pe acest blog şi în Împărăţia lui Dumnezeu!

Dacă eşti din Impărăţie alatură-te luptei despre adevăr, dacă nu eşti, vino sa trăim împreuna în adevăr având un singur Dumnezeu care ne-a mântuit prin Isus Hristos şi care ne călăuzeşte prin Duhul Sfânt.
Rugăminte:
1.ACEST BLOG SE VA INCHIDE IN CURAND . NE MUTAM PE: http://gigipeagu.blogspot.com/
2. Daca doriţi să colaborăm contactaţi-mă la email ,,ugaep@yahoo.co.uk" sau tel: 0724580225
3. Dacă nu sunteţi de acord iertaţi-mă şi vedeţi-vă de treabă. Vă mulţumesc tuturor.

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Cateva răspunsuri, setul 1

       Sunt multe întrebări care îi frământă pe foarte multi care au primit si vor mai primi ,, Apelul pentru unitate... "de pe  acest blog; şi nu pot să răspund la toată lumea dar am să răspund la ce consider mai important.

             1. De ce fără culte ?
     - Pentru ca oricât de mult s-ar apropia doctrina unui singur cult sau a unei comuntăţi de învăţătura Domnului Isus şi practica Bisericii primare tot mai are elemente împrumutate din păgânism, din cultura etniei în care se dezvoltă.
     - Pentru că eu am ales sa mă retrag din cultul în care am slujit ultimii ani ca să nu implic cultul sau o biserica a cultului în acţiuni pe care unii nu le înţeleg.

             2. La ce îi chem pe oameni ?
    - Dacă ne lăsăm călăuziţi de Duhul lui Dumnezeu şi vom citi cu atenţie Biblia vom înţelege că eu îi chem pe oameni să separe viaţa în Hristos de tot ce înseamnă tradiţie, ritual, obiceiuri, umanism…(orice element păgân), adică să umble ,aşa cum spune şi Pavel , după lucrurile de sus.
    - La ascultare faţă de Hristos Domnul şi Dumnezeul cu care ne vom întâlni la ceasul judecăţii şi ale Cărui Cuvinte ne vor judeca.

            3. De ce sunt singur?
    - Nu sunt singur ci sunt susţinut de toţi cei ,,născuţi din nou” care se frământă prin adunări sau singuri pentru că ceea ce îi invaţă Biblia şi Hristos nu pot pune în practică.
    - Nu sunt singur ci sunt un mădular, mic şi neînsemnat, în ,,Trupul Celui mai Mare Domn, Isus Hristos”.
    - Nu sunt singur pentru că mulţi dintre cei ce citiţi acest blog cu atenţie sunteţi de acord cu ce spun eu dar ruşinea de lume şi frica de necunoscut vă ţine încătuşaţi. Eliberaţi-vă în Hristos, Domnul !